alviisss.blogg.se

Hej jag är en tjej på 15 år. Älskar hästar!

Vilken dag

Vilken dag i stallet, kom dit mockade och så ska jag och Ida hämta hästarna och ser att corre ser ut att stå på tre ben då har skon fastnat i Hö nätet dom har i hagen. Så hennes ben stog och skakade när vi kom hon har troligen stått så minst 45min- 1 Tim för Ida tyckte at när hon åkte förbi att det såg ut som hade tre ben men tänkte inte mer på det. Allt hon ALLTID lyckats. Men jag sprang upp för att hämta en kniv för att skära låsa henne men då blev det kalabalik där nere i hagen mesans jag var borta så corre slet av sig hela skon, men det gick bra med henne som tur var.
Sen fick jag rida nicki en western häst det var jätte kul!!😄 när man drar ut benen lite så stannar ho direkt råkade göra det i galoppen och flög fram på halsen då😂 men sen lärde jag mig att inte dra ut  benen i galopen😊


Knäppis hästen 👆 

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: